Green Science - Saa hehkulamppu loistamaan

28,00 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumerot
1007-4M-03426
Rakenna järjestelmä, joka saa lampun syttymään liikkeen ja painovoiman avulla. Käännä kahvaa tai aseta vesipullo roikkumaan narusta, jolloin painovoima tuottaa energiaa lampulle.
Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Yrittäjyystaidot
  • Hienomotoriikka
  • Kognitiiviset taidot
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Swipen voor 5 additionele foto's
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Rakenna järjestelmä, joka saa lampun syttymään liikkeen ja painovoiman avulla. Käännä kahvaa tai täytä pullo vedellä ja aseta se roikkumaan narusta, jolloin painovoima tuottaa virtaa lamppuun.

Tämän setin avulla isompi lapsesi voi leikkiä ja oppia yksin, ystävän kanssa tai yhdessä sinun kanssasi. Me Leluakatemiassa pidämme valtavasti 4M:n tieteellisistä ja luovista tuotteista, joissa kaikissa yhdistyy hauska tieteiden oppiminen ja aikuisen ja lapsen välinen kommunikaatio.

Noudata ohjeita askel askeleelta tai anna lapsesi koota järjestelmä itse, jos hänellä on suurta kiinnostusta tekniikkaa kohtaan. Setti on ihanteellinen uteliaille, uusia haasteita kaipaaville lapsille. Se on myös hyvä aktiviteetti lapsille, joiden täytyy saada kokeilla, koskea ja tehdä itse ymmärtääkseen, että painovoima ja energia ovat jännittäviä asioita, ja niistä on hyödyllistä tietää lisää.

Sopii hyvin täydentämään koulun luonnontieteellisiä ja teknisiä aineita sekä aktiviteetiksi lomalle.

Leikki tarjoaa lapselle uuden kokemuksen, joka kehittää loogista ajattelua, silmä-käsi -koordinaatiota ja syy-seuraussuhteen ymmärtämistä. Useimmat lapset ymmärtävät paremmin tiedettä, kun he voivat testata sitä käytännössä ja oppia tekemällä erilaisia kokeita.

4M: n setit vahvistavat hienomotorisia taitoja, keskittymiskykyä sekä silmä-käsi -koordinaatiota ja kannustavat lastasi rakentamaan ja yrittämään itse.

Lisätietoja
Tuotenumerot 1007-4M-03426
Ikä 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta, 11+ vuotta
Soveltuu luokkiin Yrittäjyystaidot, Hienomotoriikka, Kognitiiviset taidot
Tuotemerkit 4M
Kehitysalueet Yritteliäisyys, Mielikuvitus, Hienomotoriikka, Silmä-käsi-koordinaatio, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Luovuus, Looginen päättely, Uteliaisuus, Ongelmanratkaisu, Roolileikit, Syy- / Seuraussuhteet
Ohjeet / pelin säännöt Tanska, Englanti, Hollannin kieli, Saksa
Ota mukaan: kesämökille
Tieteet/Kehittää taitoja ja tietoja: Luonnontieteet