Kaiva dinosaurusten fossiileja

16,00 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
42-29-6150
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä

Matkusta ajassa taaksepäin ja kaiva esiin dinosauruksen hampaan fossiili ja kosketa aitoa näytettä 50 miljoonaa vuotta vanhasta dinonkakasta.

Todellinen paleontologia on aivan käden ulottuvilla, kun lapsesi saa käteensä kivettyneitä osia dinosauruksesta, joka miljoonia vuosia sitten käveli maan päällä.

Soveltuvuus:
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Matkusta ajassa taaksepäin ja kaiva esiin dinosauruksen hammasfossiili.

Vaikka dinosaurukset tunnetaan nykyään yhtä hyvin kuin Spiderman, ja vaikka lapsesi on luultavasti nähnyt tai kuullut Jurassic Parkista, on se silti jotain erityistä pidellä fossiileja kädessään.

Tähän kiveen on piilotettu dinofossiili, jonka lapsesi voi löytää olemalla utelias ja pilkkomalla ja harjaamalla savimassan huolellisesti pois.

Muovinen suurennuslasi on hyvä apu, ja sen kanssa on myös kiinnostavaa havainnoida fossiilin pienempiä yksityiskohtia.

National Geographic Dino Fossil Dig Kit Science -setti sisältää myös jotain vielä kiehtovampaa - nimittäin todellisen näytteen dinosauruksen kakasta, joka on vähintään 50 miljoonaa vuotta vanha.

Setti tukee STEM-oppimista – eli oppimista keskittyen luonnontieteisiin, teknologiaan, tekniikkaan ja matematiikkaan.

Mukana oleva opas on englanninkielinen.

Tunnetko jo STEM-termin?

Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.
Lisätietoja