Koodaa eläinystävä, Kettu - Keskikok. setti

28,00 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
21-LER3097
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä

Kun painat "on"-painiketta, niin tämä pikku eläinystävä lähtee seuraamaan mustaa viivaa. Lapsesi tuleekin asettaa polku siten, että musta viiva voi jatkua katkeamatta ja voitte yhdessä katsoa, kun kettu seuraa viivaa.

Tässä tulee käyttää loogista ajattelua oikealle, vasemmalle ja suoraan menevien palojen rakentamisessa, joka on samankaltaista tietokonepelien koodaus.

Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Oppiminen
  • Koordinaatio
  • Syy- / Seuraussuhteet
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Opi koodauksen perusteet kokonaan käyttämättä mitään näyttöä tai tietotekniikkaa. Vain leikkiä ja mielikuvitusta - ja ripaus logiikkaa.

Kun painat "on"-painiketta, niin tämä pikku eläinystävä lähtee seuraamaan mustaa viivaa. Lapsesi tuleekin asettaa polku siten, että musta viiva voi jatkua katkeamatta ja voitte yhdessä katsoa, kun kettu seuraa viivaa. Tässä tulee käyttää loogista ajattelua oikealle, vasemmalle ja suoraan menevien palojen rakentamisessa, joka on samankaltaista tietokonepelien koodaus.

  • Sopiva yli 4-vuotiaille.
  • Voitte myös käyttää valkoista paperia ja piirtää siihen noin 3-8 mm paksuinen musta viiva. Kettu osaa myös seurata tällaista piirrettyä viivaa.
  • Viekas Kettu tarvitsee teidän apuanne, jotta se voi leikkiä upean läpi sadun, jonka voitte lukea mukana tulevasta kirjasta.
  • Kirjassa on tarinanmuotoisia haasteita, jotka vetoavat lasten mielikuvitukseen ja ongelmanratkaisustrategioihin. Lapsesi tulee ratkaista haasteet tai tehtävät asettamalla polun palaset oikein.
  • Sisältää: Värikkään satukirjan, 16 paperista koodattavaa polkupalasta, kettuhahmon ja aloitusopas ranskaksi, englanniksi, saksaksi ja espanjaksi.
  • HUOM! Vaatii 4 kpl LR44-paristoa, jotka on ostettava erikseen.

Kehittää lapsesi ymmärrystä ja tuntemusta siitä, kuinka saada tekniikka tekemään haluamasi samalla hahmottaen tietokonekoodauksen logiikkaa.

Tunnetko jo STEM-termin?

Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.
Lisätietoja
Tuotenumero 21-LER3097
Tuotemerkit Learning Resources
Ikä 4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta
Soveltuu luokkiin Oppiminen, Koordinaatio, Syy- / Seuraussuhteet
Aistit Näköaisti
Kehitysalueet Mielikuvitus, Muisti, Oppiminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Luovuus, Looginen päättely, Oppimisvalmiudet, Ongelmanratkaisu, Yhteistyö, Syy- / Seuraussuhteet
Materiaali Muovi
Puhdistaminen Pyyhitään kostealla rätillä
Ohjeet / Pelisäännöt Englanti
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä Ei sisällä paristoja