Koodaa eläinystävä, Kissa - Suuri setti

67,31 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
21-LER3081
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä
  • Vahvistaa lapsesi oppimista. Voit vahvistaa oppimista sekä rakennusleikeillä, tehtäväkirjoilla että silloin, kun lapsesi käyttää kehoa.
Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Oppiminen
  • Koordinaatio
  • Oppimisvalmiudet
  • Syy- / Seuraussuhteet
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Opiskele koodauksen perusperiaatteet täysin ilman näyttöä tai mitään IT-laitteita. Vain leikkiä ja mielikuvitusta - ja ripaus logiikkaa. 

  • Lapsille alkaen 4 vuotta.
  • Suloiset kissat Scamper ja Sneaker tarvitsevat apuanne leikkiäkseen läpi hienon kertomuksen, joka tulee kirjan muodossa. 
  • Kirjassa on haasteita tarinan muodossa, jotka vetoavat lasten mielikuvitukseen ja ongelmanratkaisustrategioihin. Lapsesi tulee ratkaista haasteet tai tehtävät koodaamalla Scamper ja Sneaker painikkeilla.
  • Hahmot liikkuvat eteenpäin, kun lapsesi koodaa ne painikkeiden ja jalanjälkien avulla.
  • "Playmode"-tilassa kissat voivat myös syödä, laulaa tai tanssia hullunkurisen tanssin.
  • Sisältää: värillinen tarinakirja, 10 koodijalanjälkeä, pahvista tehty puu, leikkivarusteet muovista ja aloitusopas ranskaksi, englanniksi, saksaksi ja espanjaksi.
  • Vaatii 3 kpl AAA-paristoja, jotka on ostettava erikseen.

Leikki on taitoja kehittävää ja erinomaista lapsesi hyvinvoinnin kannalta:

  • Tukee lapsesi oppimiskykyä, joka stimuloituu sekä teoreettisesta oppimisesta, että siitä, kun lapsesi käyttää kehoaan.
  • Harjoittaa lapsen kykyä kehon koordinaatioon.
  • Hyvä lapselle, joka haluaa todella oppia.
  • Nyt lapsesi voi saada kokemusta syystä ja seurauksesta.

Suositusikä on 4 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.

STEM (Science, Technology, Engineering, Math) kattaa erilaiset leikit ja aktiviteetit, jotka ovat lähestymistavaltaan monitieteellisiä ja sekoittavat oppimista ja leikkiä. Kun lapsesi leikkii STEM-pohjaisilla leluilla ja työvälineillä, vahvistuu ymmärrys luonnontieteisiin.

Lelut valmistajalta Learning Resources

Välineet, jotka tekevät oppimisesta hauskaa, on tärkeää Learning Resources -yritykselle – siihen viittaa myös heidän nimensä.

Erityisesti STEM-lähestymistapa (Science, Technology, Engineering & Math) on keskiössä Learning Resourcesin tuotteissa. Esimerkiksi lapsesi voi oppia rakentamaan robotteja, tekemään kokeiluja, tutkimaan ympäristöään ja opettelemaan koodaamaan. Opettajille Learning Resources on oppimisen kultakaivos. Lajiteltavat eläimet, matemaattiset pelit ja koodaa-itse-dinot voivat todella virkistää oppituntia.

Katso kaikki tuotteemme osoitteessa Learning Resources.


Lisätietoja
Tuotenumero21-LER3081
TuotemerkitLearning Resources
Ikä4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta
Soveltuu luokkiinOppiminen, Koordinaatio, Oppimisvalmiudet, Syy- / Seuraussuhteet
KehitysalueetMielikuvitus, Muisti, Oppiminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Koordinaatio, Luovuus, Looginen päättely, Oppimisvalmiudet, Havainnointi, Ongelmanratkaisu, Syy- / Seuraussuhteet
MateriaaliMuovi
PuhdistaminenKäsinpesu
Ohjeet / PelisäännötEnglanti, Ranska, Espanja, Saksa
Vie mukanasiluokkahuoneeseen
Vaatii/Sisältää/Ei sisälläEi sisällä paristoja