Koodaa eläinystävä, Sarvivalas - Keskikok. setti
Kun painat "on"-painiketta, niin tämä pikku eläinystävä lähtee seuraamaan mustaa viivaa. Lapsesi tuleekin asettaa polku siten, että musta viiva voi jatkua katkeamatta ja voitte yhdessä katsoa, kun kettu seuraa viivaa.
Tässä tulee käyttää loogista ajattelua oikealle, vasemmalle ja suoraan menevien palojen rakentamisessa, joka on samankaltaista tietokonepelien koodaus.
- Oppiminen
- Koordinaatio
- Syy- / Seuraussuhteet
- 0 kk
- 3 kk
- 6 kk
- 9 kk
- 1 vuotta
- 18 kk
- 2 vuotta
- 2,5 vuotta
- 3 vuotta
- 4 vuotta
- 5 vuotta
- 6 vuotta
- 7 vuotta
- 8 vuotta
- 9 vuotta
- 10 vuotta
- 11+ vuotta
- Seniori
Opi koodauksen perusteet kokonaan käyttämättä mitään näyttöä tai tietotekniikkaa. Vain leikkiä ja mielikuvitusta - ja ripaus logiikkaa.
Kun painat "on"-painiketta, niin tämä pikku eläinystävä lähtee seuraamaan mustaa viivaa. Lapsesi tuleekin asettaa polku siten, että musta viiva voi jatkua katkeamatta ja voitte yhdessä katsoa, kun kettu seuraa viivaa. Tässä tulee käyttää loogista ajattelua oikealle, vasemmalle ja suoraan menevien palojen rakentamisessa, joka on samankaltaista tietokonepelien koodaus.
- Sopiva yli 4-vuotiaille.
- Voitte myös käyttää valkoista paperia ja piirtää siihen noin 3-8 mm paksuinen musta viiva. Sarvivalas osaa myös seurata tällaista piirrettyä viivaa.
- Hauska Sarvivalas tarvitsee teidän apuanne, jotta se voi leikkiä upean läpi sadun, jonka voitte lukea mukana tulevasta kirjasta.
- Kirjassa on tarinanmuotoisia haasteita, jotka vetoavat lasten mielikuvitukseen ja ongelmanratkaisustrategioihin. Lapsesi tulee ratkaista haasteet tai tehtävät asettamalla polun palaset oikein.
- Sisältää: Värikkään satukirjan, 16 paperista koodattavaa polkupalasta, sarvivalashahmon ja aloitusopas ranskaksi, englanniksi, saksaksi ja espanjaksi.
- HUOM! Vaatii 4 kpl LR44-paristoa, jotka on ostettava erikseen.
Kehittää lapsesi ymmärrystä ja tuntemusta siitä, kuinka saada tekniikka tekemään haluamasi samalla hahmottaen tietokonekoodauksen logiikkaa.
Tunnetko jo STEM-termin?
Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.Tuotenumero | 21-LER3099 |
---|---|
Tuotemerkit | Learning Resources |
Ikä | 4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta |
Soveltuu luokkiin | Oppiminen, Koordinaatio, Syy- / Seuraussuhteet |
Aistit | Näköaisti |
Kehitysalueet | Mielikuvitus, Muisti, Oppiminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Luovuus, Looginen päättely, Oppimisvalmiudet, Ongelmanratkaisu, Yhteistyö, Syy- / Seuraussuhteet |
Materiaali | Muovi |
Puhdistaminen | Pyyhitään kostealla rätillä |
Ohjeet / Pelisäännöt | Englanti |
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä | Ei sisällä paristoja |
Login and Registration Form