Koodaus-aktviteettisetti - Botley® 2.0
- Auttaa lastasi oppimaan ymmärtämään, tulkitsemaan ja oivaltamaan.
- Kognitiiviset taidot
- Looginen ajattelu
- Syy- / Seuraussuhteet
- 0 kk
- 3 kk
- 6 kk
- 9 kk
- 1 vuotta
- 18 kk
- 2 vuotta
- 2,5 vuotta
- 3 vuotta
- 4 vuotta
- 5 vuotta
- 6 vuotta
- 7 vuotta
- 8 vuotta
- 9 vuotta
- 10 vuotta
- 11 vuotta
- 12 vuotta
- 12 vuotta
- 14+ vuotta
- Seniori
Botley® 2.0 on päivitetty versio maailmanlaajuisesta menestyksestä Botley®-robotista, ja olemme vieläkin innostuneempia 2.0-versiosta.
Botley® 2.0 avulla voit helposti ymmärtää koodauksen logiikan. Tämä tarkoittaa, että lapsesi voi luoda komentosarjan liikkeistä, toiminnasta, äänestä ja valosta, jotka robotti sitten suorittaa.
Samalla tavalla kuin 40 vuotta sitten kirjoitettiin monimutkaisia komentoja ohjelmointikielillä, joita kukaan ei ymmärtänyt, ja jotka saattoi "ajaa", niin jokin teki jotakin. Botley® 2.0:lla koodin tekeminen on niin helppoa, että muutamalla painalluksella luot sekvenssin.
Mukana tulevien koodikorttien avulla lapsesi voi jopa visualisoida komentosarjan ensin.
Botley® 2.0 voi kuulua esimerkiksi poliisiautolta ja junalta, se voi tehdä väistöliikkeitä ja seurata mustaa viivaa, valo voi vaihtaa väriä ja siinä on automaattinen valo pimeässä.
Botley® 2.0 tekee lapsesi erittäin innostuneeksi koodauksesta.
Alkuun pääseminen on helppoa. Tarvitset vain 3 AAA-paristoa Botley® 2.0:lle ja 2 AAA-paristoa kaukosäätimelle sekä ruuvimeisselin. Nyt voitte aloittaa.
Sisältö:
- Botley® 2.0 -robotti
- Kaukosäädin ohjelmointiin
- Robottikäsivarret
- 40 koodikorttia
- 6 kaksipuolista dominopalaa
- 27 esteradan rakennusosaa
- Opas koodihaasteisiin
Leikki kehittää taitoja ja on kullan arvoista lapsesi hyvinvoinnin kannalta:
- Harjoittaa ja kehittää lapsesi kognitiivisia taitoja.
- Tukee ja harjoittaa loogista päättelykykyä.
- Stimuloi lapsesi ymmärrystä syy-seuraussuhteesta, jossa on kyse sen sisäistämisestä, että joku asia (syy) saa jonkun muun asian (seuraus) tapahtumaan.
Suositusikä on 5 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.
STEM (Science, Technology, Engineering, Math) kattaa kaikki leikit ja aktiviteetit, jotka monitieteellisellä lähestymistavallaan sekoittavat oppimista ja leikkiä. Luonnontieteiden, teknologian, tekniikan ja matematiikan väliset rajat poistuvat ja lapsesi oppii uutta leikkien ja kokeillen.
Valmistajan Learning Resources lelut
Sellaisten materiaalien kehittäminen, jotka tekevät lapsille oppimisesta hauskaa, on tärkeää Learning Resources -yritykselle – siihen viittaa myös heidän nimensä.Erityisesti STEM-lähestymistapa (Science, Technology, Engineering & Math) on pääosassa Learning Resourcesin tuotteissa. Esimerkiksi lapsesi voi oppia koodaamisesta, kokeilujen tekemisestä, ympäristönsä tutkimisesta ja robottien rakentamisesta. Kasvatusalan ammattilaisille Learning Resources on oppimisen kultakaivos. Itsekoodattavat dinot, lajiteltavat eläimet ja matematiikkapelit voivat todella tuoda oppituntiin hieman eloa.
Katso valikoimamme osoitteessa Learning Resources.
Tunnetko jo STEM-termin?
Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.Tuotenumero | 21-LER2938 |
---|---|
Tuotemerkit | Learning Resources |
Ikä | 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta |
Soveltuu luokkiin | Kognitiiviset taidot, Looginen ajattelu, Syy- / Seuraussuhteet |
Kehitysalueet | Yritteliäisyys, Muisti, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Looginen päättely, Havainnointi, Ongelmanratkaisu, Syy- / Seuraussuhteet |
Materiaali | Muovi |
Puhdistaminen | Pyyhitään kostealla rätillä |
Ohjeet / Pelisäännöt | Englanti, Ranska, Espanja, Saksa |
Vie mukanasi | luokkahuoneeseen |
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä | Ei sisällä paristoja |
Login and Registration Form