Osmo Kit Brilliant -setti, iPad

97,50 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumerot
1009-901-00003
Anna lapsen inspiroitua ja oppia OSMO-peleistä. Erittäin intuitiivinen paketti, johon saa myös lisää pelejä.
Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Luovuus
  • Looginen ajattelu
  • Ongelmanratkaisu
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Swipen voor 2 additionele foto's
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen
Tämä loistava sarja takaa tuntien, päivien ja kuukausien kestävää hauskan pitoa ja oppimista, jossa lapsesi pääsee myös käyttämään iPadia/iPhonea. Pakettiin kuuluu alusta ja kamera, joiden avulla yhdistät OSMOn laitteeseesi ja saat myös neljä upeaa peliä, joihin lapsesi rakastuvat. Voit aina ostaa lisää pelejä, kunhan olet ensin asentanut alustan ja kameran.
HUOM: Jos haluat käyttää iPhonea pelaamiseen, niin sinun on ostettava iPhonelle tarkoitettu OSMO-alusta. Tämän paketin vakiovarusteet sopivat käytettäväksi iPadin kanssa.
Luovuus, ongelmanratkonta, matematiikka ja yhteistyö ovat vain muutamia taitoja, joita annat lapsellesi OSMO-pelien muodossa. Samalla muutat iPadin tai iPhonen välineeksi, jota voi käyttää oppimiseen – lapsi pääsee käyttämään sekä päätään että käsiään tehtävien ja luovien haasteiden ratkomisessa.

Pakkauksesta löytyy:
  • Tangram-peli
  • Numeropeli
  • Piirtämispeli
  • Newton-peli
  • Tangram- ja Numeropeleissä käytettävät palikat
  • OSMO-alusta ja kamera
Tietoa peleistä:
Tangram-peli:
Käytä palikoita muodostamaan näytöllä esitetyt erilaiset kuviot. Kun lapsi on asettanut palikat oikeaan muotoon, niin kuulet äänen "ding" ja ruudun kuvio muuttaa väriä. Näin lapsi saa varmistuksen, jos hän ratkaisi tehtävän oikein ja tuntee pienen voitontunteen. Loistavaa!
Lapsi palkitaan myös silloin kun hän pääsee vaikeampiin tasoihin ja hän näkee visuaalisesti, kun tehtävät onnistuvat.
Voit pelata yksin tai ystävien kanssa.
Numeropeli
Numeropelin avulla lapsesi voi alkaa tutkia numeroiden maailmaa turvallisessa ympäristössä, jossa hänen ei tarvitse pelätä vääriä vastauksia.
Sukella meren syvyyteen ja tutustu yli 90 kauniiseen kalaan niiden kaikissa muodoissa ja väreissä.
Tässä pelissä lapsesi on koottava erilaisia numerollisia paloja muodostamaan ruudulla näkyvät numerot – kun tehtävä on suoritettu, hän pääsee kalastamaan meren kaloja.
OSMO Numeropeli on osa leikkiä, jossa ratkotaan pieniä matemaattisia haasteita. Ja kuten todellisessa maailmassa, yleensä vastauksena ei ole vain yhtä ratkaisua, vaan useita...
Esim:
Osmo näyttää näytöllä numeron ja lapsesi tulee asettaa tämä numero pöydälle näytön eteen, jotta peli rekisteröi vastauksen. Oikeasta vastauksesta saa pisteen. Osmo Numeropelin avulla voi harjoitella neljää peruslaskumenetelmää: plus-, miinus-, kerto- ja jakolaskuja. Numeropeli on ensisijaisesti 6-vuotiaasta ylöspäin.
Piirtämispeli
Piirtämisspelissä lapsesi voi luoda omia taideteoksiaan, esim. ottamalla ensin valokuvan ystävistään tai ympäristöstään – tai lataamalla upean kuvan internetistä – sen jälkeen hän voi piirtää sen paperille seuraamalla näytöllä näkyviä viivoja. Voi miten kiehtovaa! Piirustuksen voi myös tallentaa ja vaikka lähettää piirustuksessa olevalle henkilölle.
Piirtämispeli on loistava tapa harjoitella hienomotorisia taitoja, silmä-käsi-koordinaatiota, luovuutta ja tilan hahmottamista.
Newton-peli
Tässä pelissä fysiikka kohtaa luovan tavan ratkoa ongelmia. Näet näytöllä virtuaalisen kuularadat, josta näyttää puuttuvan osia, joiden päällä kuulan tulisi pyöriä. Lapsen on nyt siis oltava luova. Hänen on löydettävä erilaisia käsillä olevia keinoja: lyijykyniä, leluja tai paperille piirrettyjä viivoja ja ohjata palloa siten oikeaan suuntaan. Tämä on erittäin hauska ja haastava peli, jossa voi päästää omat ongelmanratkonta taidot ja kekseliäisyyden valloilleen.
Pakkauksen mukana tulee alusta ja kamera, joten sinulla on kaikki tarvikkeet, joilla pääset alkuun. Lupaamme, ettei asentamisessa mene kauaa.
Kaikki pelit on helppo ladata ja asentaa.

Tietoa OSMOsta:

OSMO on nerokas tapa yhdistää digitaalinen oppiminen ja leikkiminen analogisen (eli "käsiteltävään") oppimisen ja leikkimisen kanssa. Aseta iPad tai iPhone OSMO alustaan ja punainen kamera laitteen päälle. Lataa sitten peliin/aktiviteettiin kuuluva sovellus. Tämän jälkeen se mitä lapsesi tekee näytön edessä, näkyy myös OSMOn sovelluksessa – leikit ja pelit voivat alkaa!

Jos haluatte tehdä musiikkia, piirtää hahmoja, ratkaista tehtäviä, laskea lukuja tai ajaa kilpa-autolla, niin tässä OSMO-pelissä on kaikki tarvittavat välineet! On täysin ainutlaatuista katsella näytön ja lapsesi puuhastelun vuorovaikutusta. Tämä on todella loistava tapa havainnollistaa, kuinka älykäs teknologia ja ihmisen luovuus voivat täydentää toisiaan.

Miksi valita OSMO?

OSMO on voittanut useita pelejä ja siksi suosittelemmekin sitä erinomaisena tapana, jolla lapsesi ymmärtää paremmin muun muassa teknologiasta ja koodauksesta – se on myös erittäin kekseliäs tapa harjoitella perustaitoja, kuten puheen tunnistamista, matematiikkaa, oikeinkirjoitusta, luovuutta ja musiikin sävellystä.

Nämä pelit ovat todellakin nerokkaita ja vertaansa vailla. Menimme hämmästyksestä sanattomaksi, kun näimme Osmo-pelit erään lelumessun yhteydessä. Osmo on juuri se, minkä ansiosta iPadin ja iPhonen, tablettien ja älypuhelinten käytössä voi olla positiivista hyötyä lasten kehityksessä ja aktiivisessa oppimisessa.

Yli 30 000 koulua ympäri maailmaa rakastaa Osmoa ja kertoo, kuinka opiskelijat saavat lisämotivaatiota päästessään käyttämään Osmo-pelejä. Osmon on kehittänyt yritys nimeltään Tangible Play ja sen perustivat vuonna 2013 Pramod Sharma ja Jerome Scholler, jotka ovat kumpikin pienten lasten isiä. Alussa yhtiö lanseerasi kolme Osmo-settiä nimeltään Words, Newton ja Tangram – ja ihmiset todella rakastuivat näihin peleihin. Tästä syystä valmistajat jatkoivat pelien kehittämistä ja nykyään ne ovat Leluakatemian valikoiman parhaimmistoa.

Mitä OSMO-peleihin tarvitaan?

Kaikki OSMO-toiminnot tarvitsevat:

  • Alla mainitun iPad tai iPhone mallin
  • Alustan ja kameran
  • Yhden tai useamman pelin
  • Muut erityisen tarvikkeet, jotka tulevat onneksi sen pelin mukana, jossa tarviketta tulee käyttää.
  • App Storesta ladattavan sovelluksen, kun olet valmis pelaamaan.

Osmo sopii seuraaviin laitteisiin:
iPad 2, iPad 3rd, 4th, 5th, 6th, 7th Generation
iPad Mini, iPad Mini 2–5
iPad Air, iPad Air 2-3, 9.7-inch, 10.5-inch iPad Pro

Ikä: 5–12-vuotiaasta ylöspäin – mutta voit myös kokeilla Osmoa nuoremmille, lapsesi ymmärtää sen varmasti nopeasti.
Lisätietoja
Tuotenumerot 1009-901-00003
Ikä 4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta, 11+ vuotta
Soveltuu luokkiin Luovuus, Looginen ajattelu, Ongelmanratkaisu
Tuotemerkit Osmo
Kehitysalueet Mielikuvitus, Muotojen ja värien tunnistaminen, Muisti, Silmä-käsi-koordinaatio, Oppiminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Luovuus, Looginen päättely, Lukemaan oppiminen, Uteliaisuus, Ongelmanratkaisu, Yhteistyö, Numero- ja lukumääräymmärrys
Materiaalit Muovi
Huoltaminen Pyyhitään kostealla liinalla
Ota mukaan: luokkahuoneeseen, kesämökille
Tieteet/Kehittää taitoja ja tietoja: Biologia, Tanska, Viestintä, Luovat aineet, Matematiikka, Luonnontieteet
Palkinnot Brain Child, Parents' Choice
HUOM! Soveltuu julkisiin tiloihin
Yhteensopiva: iPad 2, iPad (3. Gen.), iPad (4. Gen.), iPad (5. Gen.), iPad Mini, iPad Mini 2, iPad Mini 3, iPad Mini 4, iPad Air, iPad Air 2, 9.7"-10.5" iPad Pro