Opi koodaamaan Botley® 2.0 -robotilla
- Tukee lapsesi kognitiivisia taitoja.
- Kognitiiviset taidot
- Looginen ajattelu
- Syy- / Seuraussuhteet
- 0 kk
- 3 kk
- 6 kk
- 9 kk
- 1 vuotta
- 18 kk
- 2 vuotta
- 2,5 vuotta
- 3 vuotta
- 4 vuotta
- 5 vuotta
- 6 vuotta
- 7 vuotta
- 8 vuotta
- 9 vuotta
- 10 vuotta
- 11 vuotta
- 12 vuotta
- 12 vuotta
- 14+ vuotta
- Seniori
Botley® 2.0 on päivitetty versio maailmanlaajuisesta menestyksestä Botley®-robotista, ja olemme vieläkin innostuneempia 2.0-versiosta.
Botley® 2.0 avulla voit helposti ymmärtää koodauksen logiikan. Tämä tarkoittaa, että lapsesi voi luoda komentosarjan liikkeistä, toiminnasta, äänestä ja valosta, jotka robotti sitten suorittaa.
Samalla tavalla kuin 40 vuotta sitten kirjoitettiin monimutkaisia komentoja ohjelmointikielillä, joita kukaan ei ymmärtänyt, ja jotka saattoi "ajaa", niin jokin teki jotakin. Botley® 2.0:lla koodin tekeminen on niin helppoa, että muutamalla painalluksella luot sekvenssin.
Mukana tulevien koodikorttien avulla lapsesi voi jopa visualisoida komentosarjan ensin.
Botley® 2.0 voi kuulua esimerkiksi poliisiautolta ja junalta, se voi tehdä väistöliikkeitä ja seurata mustaa viivaa, valo voi vaihtaa väriä ja siinä on automaattinen valo pimeässä.
Botley® 2.0 tekee lapsesi erittäin innostuneeksi koodauksesta.
Alkuun pääseminen on helppoa. Tarvitset vain 3 AAA-paristoa Botley® 2.0:lle ja 2 AAA-paristoa kaukosäätimelle sekä ruuvimeisselin. Nyt voitte aloittaa.
Sisältö:
- Botley® 2.0 -robotti
- Kaukosäädin ohjelmointiin
- 2 sarjaa robottikäsiä
- 40 koodikorttia
- Opas koodihaasteisiin
Leikki stimuloi olennaisia taitoja, jotka ovat kullan arvoisia lapsesi hyvinvoinnille ja kyvylle oppia:
- Auttaa lastasi oppimaan ymmärtämään, oivaltamaan ja tulkitsemaan.
- Vahvistaa lapsesi loogista ajattelua.
- Tämän parissa lapset voi saada kokemusta käytännön tasolla syy-seuraussuhteesta.
Suositusikä on 5 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.
Tiede ei ole enää vain jotain pölyistä, jonka parissa aikuiset työskentelevät kaukaisissa toimistoissa tai laboratorioissa. STEM-tyyliset lelut ja kokeilut (Science, Technology, Engineering & Math) ovat hyvä esimerkki tästä. Kun lapsesi leikkii STEM-pohjaisilla työvälineillä ja leluilla, vahvistuu ymmärrys luonnontieteisiin.
Valmistajan Learning Resources lelut
Learning Resources -yritykselle, kuten nimestä voi päätellä, on tärkeää kehittää tuotteita, jotka tekevät lasten oppimisesta hauskaa.Erityisesti STEM-lähestymistapa (Science, Technology, Engineering & Math) on pääosassa Learning Resourcesin tuotteissa. Esimerkkinä lapsesi voi oppia koodaamisesta, kokeilujen tekemisestä, ympäristönsä tutkimisesta ja robottien rakentamisesta. Kasvatusalan ammattilaisille Learning Resources on oppimisen kultakaivos. Lajiteltavat eläimet, matemaattiset pelit ja koodaa-itse-dinot voivat todella piristää opetusta.
Katso valikoimamme osoitteessa Learning Resources.
Tuotenumero | 21-LER2941 |
---|---|
Tuotemerkit | Learning Resources |
Ikä | 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta |
Soveltuu luokkiin | Kognitiiviset taidot, Looginen ajattelu, Syy- / Seuraussuhteet |
Kehitysalueet | Yritteliäisyys, Muisti, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Looginen päättely, Havainnointi, Ongelmanratkaisu, Syy- / Seuraussuhteet |
Materiaali | Muovi |
Puhdistaminen | Pyyhitään kostealla rätillä |
Ohjeet / Pelisäännöt | Englanti, Ranska, Espanja, Saksa |
Vie mukanasi | luokkahuoneeseen |
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä | Ei sisällä paristoja |
Login and Registration Form