Oppimispeli - Murtolukukokeilut
47,06 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
21-EI-3220
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä
- Parantaa lapsesi oppimiskykyä, joka stimuloituu sekä teoreettisesta oppimisesta, että siitä, kun lapsesi käyttää kehoaan.
Soveltuvuus:
- Oppiminen
- Looginen ajattelu
- Numero- ja lukumääräymmärrys
- 0 kk
- 3 kk
- 6 kk
- 9 kk
- 1 vuotta
- 18 kk
- 2 vuotta
- 2,5 vuotta
- 3 vuotta
- 4 vuotta
- 5 vuotta
- 6 vuotta
- 7 vuotta
- 8 vuotta
- 9 vuotta
- 10 vuotta
- 11 vuotta
- 12 vuotta
- 12 vuotta
- 14+ vuotta
- Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen
Suositusikä on 8 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.
Koulussa lapseltasi kysytään monia kompetensseja, ja opittavien aineiden opittavien aineiden paine pärjätä hyvin myös sosiaalisesti, fyysisesti että henkisesti.
Lapsesi voi hyötyä siitä, että harjoittelette uusia taitoja rauhassa yhdessä kotona. Oppimispelien, tehtävien ja muiden aktiviteettien ja harjoitusten avulla, jotka sisältävät paljon leikkiä lapsesi voi omassa tahdissaan oppia tunnistamaan numeroita, kirjoittamaan, opetella kertotaulua, vahvistaa loogista päättelykykyä a muita koulussa tarvittavia taitoja.
Saattaa myös käydä niin, että lapsesi innostuu harjoittelusta ja haluaa jatkaa kotona numeroiden, ukemisen ja kirjoittamisen ja loogista päättelykykyä vaativien tehtävien harjoittelua koulun ohella. Tai ehkä lapsesi ei ole vielä aloittanut koulua ollenkaan, mutta palaa jo halusta päästä kokeilemaan taitojaan tuntemiensa vanhempien lasten tapaan. On hyvä idea hankkia kotiin opettavaisia leluja, jotka tukevat hauskaa koulunalkua, ja joiden parissa lapsellasi on mahdollisuus harjoitella aina, kun hän haluaa.
Erityisesti STEM-lähestymistapa (Science, Technology, Engineering & Math) on pääosassa Learning Resourcesin tuotteissa. Esimerkiksi lapsesi voi oppia koodaamisesta, kokeilujen tekemisestä, ympäristönsä tutkimisesta ja robottien rakentamisesta. Opettajille Learning Resources on oppimisen kultakaivos. Eläinten lajittelu, dinojen koodaaminen ja matemaattiset pelit voivat todella piristää opetusta.
Katso kaikki tuotteemme osoitteessa Learning Resources.
Kuka saa ensin sylinterinsä täytettyä arvoon 1 menemättä yli?
Pelaajat vuorottelevat murtokortin nostamisessa ja sopivan palan asettamisessa sylinteriin.
- 4 sylinteriä
- 52 murtokorttia
- 52 murto-osapalaa
- 20 pistekorttia.
2-4 pelaajaa.
Leikki on taitoja kehittävää ja kullan arvoista lapsesi hyvinvoinnin kannalta:
- Tukee lapsesi oppimista. Voit stimuloida lapsesi oppimiskykyä sekä rakennusleikeillä, tehtäväkirjoilla että silloin, kun lapsesi käyttää kehoaan.
- Vahvistaa loogisia taitoja ja valmiuksia.
- Vahvistakaa tietämystä määristä, luvuista ja muista matematiikan peruskäsitteistä.
Suositusikä on 8 vuotta - 10 vuotta vanhat lapset.
Koulussa lapseltasi kysytään monia kompetensseja, ja opittavien aineiden opittavien aineiden paine pärjätä hyvin myös sosiaalisesti, fyysisesti että henkisesti.
Lapsesi voi hyötyä siitä, että harjoittelette uusia taitoja rauhassa yhdessä kotona. Oppimispelien, tehtävien ja muiden aktiviteettien ja harjoitusten avulla, jotka sisältävät paljon leikkiä lapsesi voi omassa tahdissaan oppia tunnistamaan numeroita, kirjoittamaan, opetella kertotaulua, vahvistaa loogista päättelykykyä a muita koulussa tarvittavia taitoja.
Saattaa myös käydä niin, että lapsesi innostuu harjoittelusta ja haluaa jatkaa kotona numeroiden, ukemisen ja kirjoittamisen ja loogista päättelykykyä vaativien tehtävien harjoittelua koulun ohella. Tai ehkä lapsesi ei ole vielä aloittanut koulua ollenkaan, mutta palaa jo halusta päästä kokeilemaan taitojaan tuntemiensa vanhempien lasten tapaan. On hyvä idea hankkia kotiin opettavaisia leluja, jotka tukevat hauskaa koulunalkua, ja joiden parissa lapsellasi on mahdollisuus harjoitella aina, kun hän haluaa.
Lelut valmistajalta Learning Resources
Sellaisten materiaalien kehittäminen, jotka tekevät lapsille oppimisesta hauskaa, on tärkeää Learning Resources -yritykselle – siihen viittaa myös heidän nimensä.Erityisesti STEM-lähestymistapa (Science, Technology, Engineering & Math) on pääosassa Learning Resourcesin tuotteissa. Esimerkiksi lapsesi voi oppia koodaamisesta, kokeilujen tekemisestä, ympäristönsä tutkimisesta ja robottien rakentamisesta. Opettajille Learning Resources on oppimisen kultakaivos. Eläinten lajittelu, dinojen koodaaminen ja matemaattiset pelit voivat todella piristää opetusta.
Katso kaikki tuotteemme osoitteessa Learning Resources.
Lisätietoja
Tuotenumero | 21-EI-3220 |
---|---|
Tuotemerkit | Learning Resources |
Ikä | 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta |
Soveltuu luokkiin | Oppiminen, Looginen ajattelu, Numero- ja lukumääräymmärrys |
Kehitysalueet | Muisti, Oppiminen, Keskittyminen, Oppimisvalmiudet, Numero- ja lukumääräymmärrys |
Tiede-alat/Kehittää taitoja ja tietoja | Matematiikka |
Materiaali | Muovi |
Puhdistaminen | Pyyhitään kostealla rätillä |
Ohjeet / Pelisäännöt | Englanti, Ranska, Espanja, Saksa |
Vie mukanasi | luokkahuoneeseen |
Login and Registration Form