Osmo-alusta iPadille

53,00 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumerot
1009-904-00004
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä
OSMO on intuitiivinen ja interaktiivinen peli, jossa lapsesi leikkii ja pelaa näytön ulkopuolella. Jos sinulla on iPad, tarvitset tukiaseman aloittaaksesi.
Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Luovuus
  • Looginen ajattelu
  • Ongelmanratkaisu
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen
OSMO on intuitiivinen ja interaktiivinen peli, jossa lapsesi leikkii ja pelaa näytön ulkopuolella.
Tarvitset tämän alustan aloittaaksesi pelien pelaamisen, jos käytössäsi on iPad. Jos siis olet jo ostanut jonkin OSMO-peleistä (kuten OSMO Coding), niin sinun tulee ostaa tämä alusta niiden pelaamiseksi.
Alustan lisäksi saat – ilmaiseksi – kaksi peliä: Piirustus- ja Newton-pelit, jotka pääset lataamaan App Storesta.
Tee näin:
Aseta iPad alustalle ja punainen osa iPadin kameran päälle. Lataa pelien sovellukset App Storesta – ja olet valmis.
Alusta on tukee näitä laitteita: iPad 2, iPad 3, iPad 4, iPad Mini, iPad Mini 2, iPad Mini 3, iPad Mini 4, iPad Air, iPad Air 2, 9.7 ja 10.5 iPad Pro.
HUOM: Jos ostat OSMO Brilliant-, OSMO Creative- ta OSMO Genius Kit -paketit, niin alusta tulee näiden settien mukana!
Lisätietoa kahdesta pelistä:
Piirustupeli
Piirustuspelissä lapsesi voi luoda oman taideteoksensa esimerkiksi ottamalla valokuvan ystävästä tai luonnosta – tai lataamalla hauskan kuvan netistä – ja piirtämällä sen paperille seuraamalla näytöllä olevia viivoja. Piirustusvaiheita on todella kiehtovaa seurata! Lapsesi voi myös tallentaa teoksen ja lähettää sen esimerkiksi kuvan henkilölle.
Piirustupeli kehittää hienomotorisia taitoja, silmä-käsi-koordinaatiota, luovuutta sekä tilan hahmottamista.
Newton
Tässä pelissä fysiikka kohtaa luovan tavan ratkoa ongelmia. Näet näytöllä virtuaalisen kuularadan, josta näyttää puuttuvan osia, joiden päällä kuulan tulisi pyöriä. Lapsen on nyt siis oltava luova. Hänen on piirrettävä paperille viivoja, ja ohjata palloa siten oikeaan suuntaan. Tämä on erittäin hauska ja haastava peli, jossa voi päästää omat ongelmanratkaisutaidot ja kekseliäisyyden valloilleen.
Ikä: 5-vuotiaasta lähtien.
Lisätietoja
Tuotenumerot 1009-904-00004
Ikä 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta, 11+ vuotta
Soveltuu luokkiin Luovuus, Looginen ajattelu, Ongelmanratkaisu
Tuotemerkit Osmo
Kehitysalueet Mielikuvitus, Muotojen ja värien tunnistaminen, Muisti, Silmä-käsi-koordinaatio, Oppiminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Luovuus, Looginen päättely, Lukemaan oppiminen, Uteliaisuus, Ongelmanratkaisu, Yhteistyö, Numero- ja lukumääräymmärrys
Materiaalit Muovi
Huoltaminen Pyyhitään kostealla liinalla
Ota mukaan: luokkahuoneeseen, kesämökille
Tieteet/Kehittää taitoja ja tietoja: Biologia, Tanska, Viestintä, Luovat aineet, Matematiikka, Luonnontieteet
Palkinnot Brain Child, Parents' Choice
HUOM! Soveltuu julkisiin tiloihin
Yhteensopiva: iPad 2, iPad (3. Gen.), iPad (4. Gen.), iPad (5. Gen.), iPad Mini, iPad Mini 2, iPad Mini 3, iPad Mini 4, iPad Air, iPad Air 2, 9.7"-10.5" iPad Pro