Palapeli, 2-puolinen, 2 x 20 palaa - Mehiläiset

26,50 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
1086-6181142
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä

Kaunis, kaksipuolinen palapeli, jossa palojen molemmilla puolilla on kuvitus. Palojen kääntäminen oikein päin on hyvää värintunnistuksen harjoittelua.

Sisältää 2 palapeliä, joten 2 lasta voi kukin koota oman palapelinsä.

Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Muotojen ja värien tunnistaminen
  • Kognitiiviset taidot
  • Looginen ajattelu
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Tämä laatikko sisältää 2 x 20 palan palapeliä, joten lapsellasi on valita kahdesta - tai kaksi lasta voi kukin pelata omaa palapeliä, jonka teemana ovat tärkeät pölyttäjät.

Tiesitkö, että Suomessa on tavattu 37 kimalaislajia? Ja että ne ovat mm. tärkeitä hedelmäpuiden pölyttäjiä? Näiden kimalaisten avulla voimme päivittäin syödä päärynöitä, luumuja ja omenoita. Mehiläisistä puhuminen vahvistaa lapsesi sanavarastoa ja tietoa mehiläisistä ja siitä, miksi meidän pitäisi huolehtia heistä.

Oletko koskaan ajatellut, että palojen molemmilla puolilla voisi olla kuvitus? Useimmiten palapelin palan takaosa on vain pahvinvärinen. Mutta ei tässä palapelissä. Scratch on keksinyt tavan tehdä kuvituksen molemmille puolille.

Kaksipuolinen palapeli lisää hieman vaikeusastetta, koska lapsesi joutuu kääntämään palasia ja tarkistamaan molemmat puolet. Mutta eri taustavärit auttavat lasta harjoittelemaan palojen lajittelua ja oikea puoli ylöspäin kääntämistä.

Kun kokoatte palapelejä, lapsesi kehittää sekä hienomotorisia taitojaan että kärsivällisyyttään.

Palapelit ovat myös hyviä kokonaisuuden ja sen osien opetteluun, kun pohdiskelette, mihin yksi palanen isossa kokonaisuudessa kuuluu. Visuaalinen havainnointikyky - tai toisin sanoen näkökyvyn käyttäminen - ja sen pohtiminen, mitä kuvasta puuttuu, on tärkeää sekä matematiikan että geometrian oppimiseen ja sen ymmärtämiseen. Tämä auttaa myös ymmärtämään, miten esimerkiksi lauseet, laskutoimitukset ja neulominen, sekä moni muu asia, perustuu jaksoihin ja kuvioihin.

 

Lisätietoja
Tuotenumero 1086-6181142
Tuotemerkit Scratch
Ikä 4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta
Soveltuu luokkiin Muotojen ja värien tunnistaminen, Kognitiiviset taidot, Looginen ajattelu
Kehitysalueet Hienomotoriikka, Muotojen ja värien tunnistaminen, Uppoutuminen ja rentoutuminen, Kognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Looginen päättely, Havainnointi, Ongelmanratkaisu, Kärsivällisyys