Plugo count - Interaktiivista matematiikkaa

60,73 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
1009-SHIFU020
Pidennetty palautusoikeus 20. tammikuuta asti
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä
  • Tukee lapsesi kognitiivisia taitoja.
Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Kognitiiviset taidot
  • Looginen ajattelu
  • Numero- ja lukumääräymmärrys
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Tietoa Shifu Plugosta:

Shifu Plugo on sarja opettavaisia, intuitiivisia ja jännittäviä tapoja pelata ja leikkiä oppien kirjoittamaan, laskemaan, tekemään laskutehtäviä, soittamaan musiikkia, ajattelemaan loogisesti ja paljon muuta. Pelit hyödyntävät teknologiaa AR - Augmentet reality. Se on käsite, joka tarkoittaa todellisuuden laajentamista teknologian avulla. Joten se ei ole joko-tai - se on sekä-että.

Plugo on suunnattu 4-10-vuotiaille lapsille. Se koostuu pelimatosta, jossa on erityinen interaktiivinen alue toisessa päässä ja ura tabletin tai älypuhelimen asettamiselle toisessa päässä. Lapsi pelaa tai leikkii ilmaisella sovelluksella käyttämällä laitteen kameraa ja yksittäisten Plugo-pelien pakkauksien osia. 

Peli on intuitiivinen ja leikillinen, joten pienetkin lapset voivat ymmärtää sen hyvin nopeasti. 

Mistä Plugo Countissa on kyse?

Plugo Countissa lapsesi leikkii ja oppii laskemaan, tekee laskutehtäviä ja vie viisi tarinaa eteenpäin numeroiden ja tulosten avulla. Vaikeusaste nousee lapsesi oppiessa yhä enemmän ja enemmän. 

Plugo Count -laatikossa löydät pelisetin, joka sisältää numero- ja matemaattisia symboleja sekä pidikkeen, joka asetetaan pelialustan toiseen päähän. Kun peli alkaa, lapsesi laskee ja suorittaa laskutoimituksia kaikkien tarinoiden ja haasteiden läpi.

  • Selkeys ja laatu: Jo siitä hetkestä lähtien, kun saat Shifun, tunnet, että teknologia on suunniteltu helposti lähestyttäväksi ja helppokäyttöiseksi sekä aikuisille että lapsille. 
  • Rauhallinen ja lapsiystävällinen pelisuunnittelu: Plugolla on rauhallinen tempo eikä se sisällä liikaa piip-piip-ääniä. On hauskoja ääniä, jotka opastavat pelaajaa, ja on sekä taputuksia että konfettia, kun haaste on suoritettu, mutta se tehdään tavalla, joka ei aiheuta stressiä tai vie huomiota itse toiminnasta. Värit ovat hillittyjä ja kokonaisilme on rauhallinen, mikä luo mukavan ja ystävällisen ilmapiirin. Jos odotat korkeaa tempoa ja toimintaa, sinun kannattaa etsiä jotain muuta tekemistä Plugo Countin sijaan. Täällä otetaan rauhallisesti ja hitaasti. 
  • Helppo aloittaa: Sinun tarvitsee vain ladata ilmainen sovellus "Shifu Plugo" App Storesta tai Google Playsta, avata sovellus, asettaa tabletti tai älypuhelin pelialustan uraan näyttö itseäsi kohti, ja peli alkaa selkeällä puheella ja yksinkertaisilla tekstiohjeilla näytöllä. Kahdessa minuutissa rakennatte siltoja, laskette raketteja ja ratkaisette kirjainriimejä, kun lapsesi leikkii oppiakseen. Kaikki pelit alkavat pienillä harjoituksilla, jotta lapsesi ymmärtää teknologian ja fyysisen maailman välisen interaktiivisen yhteyden.
  • Sovittaminen lapsesi taitoihin: Voit pelata kirjautumalla sisään tai ilman. Jos valitset kirjautua sisään ensimmäistä kertaa, kun käytät sovellusta, sovellus mukauttaa haasteet ja pelin lapsesi kasvaviin taitoihin. Näin peli ei koskaan käy tylsäksi. Voit myös itse valita vaikeusasteen pelin alussa, se on supernemt, ja valittavana on monia vaikeustasoja. Voit myös luoda useita erilaisia pelaajia, joille on annettu nimi ja oma vaikeustaso, jolloin voitte palata myöhemmin ja jatkaa pelaamista oikealla tasolla. Voit milloin tahansa keskeyttää pelin ja valita toisen vaikeusasteen tai vaihtaa pelaajaa, jos nyt on isosiskon vuoro.
  • Kuinka monta erilaista aktiviteettia Plugo sisältää? Jokaisessa Plugon pelissä - myös tässä - on 5 erilaista pelitarinaa ja yhteensä yli 250 erilaista haastetta ja loogista pulmatehtävää. Kaikki pelit kehittävät lapsesi luovuutta, analyyttisiä taitoja ja leikkisää ja turvallista lähestymistapaa teknologiaan - spesifisten taitojen lisäksi, joihin kyseinen Plugo-peli keskittyy. Esimerkiksi Plugo Linkissä on geometriaa ja loogisuutta, ja Plugo Tunesissa musikaalisuutta ja rytmiä.
  • Kielet: Plugo Count on englanniksi, tanskaksi, ruotsiksi, ranskaksi, norjaksi, hollanniksi ja saksaksi, koska sovellus ohjaa kielen valintaa.
  • Tekniikan vaatimukset: Plugo vaatii internet-yhteyden, kun lataat sovelluksen. Kun se on laitteessasi, voit avata ja pelata Plugoa ilman internet-yhteyttä. 

Plugo passer til seuraavia laitteita: 

  • Apple:

    iPad 5th gen ja uudemmat

    iPad Mini 2 ja uudemmat

    iPad Air kaikki mallit

    iPad Pro kaikki mallit paitsi Pro 12,9 tuumaa

    iPhone 6 ja uudemmat

    Android:

    2015 ja uudemmat

    2GB RAM tai enemmän

    Android 8.0 tai uudempi

    Tabletit - Samsung (paitsi Tab A7, S7, S7 Plus, A 10,5 ja A8)
    Passer kun smartphones, joiden kamera on sijoitettu puhelimen yläosassa keskellä.
    Passer ei tableteille, jotka ovat 10 tuumaa tai isompia.

    Amazon Fire

    7 (22-julkaisu), 8 (2018+20 julkaisu), 8+ (2020 julkaisu).

Leikki on hyödyllistä lapsesi hyvinvoinnille ja kyvylle oppia uutta:

  • Harjoittaa lapsesi kognitiivisia taitoja.
  • Kehittää loogisia valmiuksia ja taitoja.
  • Vahvistaa lapsesi matemaattista perusymmärrystä luvuista, määristä ja laskemisesta.

Suosittelemme 4 vuotta vanhoille lapsille.

Koulumaailmassa lapseltasi vaaditaan useita eri taitoja, ja uusien aineiden opittavien aineiden tarve suoriutua hyvin myös sosiaalisesti, fyysisesti että henkisesti.

Lapsellesi voi olla eduksi, että harjoittelette uusia taitoja rauhassa yhdessä kotona. Oppimispelien, tehtävien ja muiden aktiviteettien ja harjoitusten avulla, jotka sisältävät paljon leikkiä lapsesi voi vähitellen oppia luvuista, kirjoittamaan, hallita pienten lukujen kertotaulua, kehittää loogista päättelykykyä a muita koulussa tarvittavia taitoja.

Saattaa myös käydä niin, että lapsesi innostuu tehtävistä ja haluaa jatkaa kotona lukujen, kirjoittamisen ja loogista päättelykykyä vaativien tehtävien harjoittelua koulun ohella. Tai ehkä lapsesi ei ole vielä aloittanut koulua ollenkaan, mutta palaa jo halusta päästä kokeilemaan taitojaan tuntemiensa vanhempien lasten tapaan. Hanki kotiin leluja, jotka tukevat hauskaa koulunalkua, ja joilla lapsellasi on mahdollisuus harjoitella aina, kun hän haluaa.

Mitä digitaaliset lelut ovat?

Digitaaliset lelut tarkoittavat leluja, jotka ”laajentavat” todellisuutta (Augmented Reality). Se on yhteys digitaalisen elämän ja todellisten, fyysisten elementtien tai hahmojen välillä, jotka yhdessä laajentavat lapsesi leikkikokemusta todella jännittävällä tavalla. Lue lisää monista erilaisista AR-lelutyypeistä ja hanki hyviä neuvoja lasten ruutuaikaan liittyen AR-leluoppaastamme täältä. Lue lisää täältä.
Lisätietoja
Tuotenumero1009-SHIFU020
Vihreämpi valintaEmballage
Tuotemerkitplayshifu
Ikä4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta, 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta
Soveltuu luokkiinKognitiiviset taidot, Looginen ajattelu, Numero- ja lukumääräymmärrys
KehitysalueetKognitiiviset valmiudet, Keskittyminen, Looginen päättely, Havainnointi, Ongelmanratkaisu, Numero- ja lukumääräymmärrys
Tiede-alat/Kehittää taitoja ja tietojaMatematiikka
Ohjeet / PelisäännötTanska, Englanti, Ranska, Hollanti, Norja, Ruotsi, Saksa