Robottirapu
- Vahvistaa lapsesi sanavarastoa, kun on jokin teema tai aihe, josta voitte jutella leikin aikana.
- Ammatillinen osaaminen
- Looginen ajattelu
- Havainnointi
- 0 kk
- 3 kk
- 6 kk
- 9 kk
- 1 vuotta
- 18 kk
- 2 vuotta
- 2,5 vuotta
- 3 vuotta
- 4 vuotta
- 5 vuotta
- 6 vuotta
- 7 vuotta
- 8 vuotta
- 9 vuotta
- 10 vuotta
- 11 vuotta
- 12 vuotta
- 12 vuotta
- 14+ vuotta
- Seniori
Voiko taskurapuja pitää kotona huoneessa? Nyt voi – eikä se tarvitse vettä tai ruokaa.
Robot-crabi on yhtä smart kuin oikea taskurapu, sillä se huomaa, jos se on putoamassa reunalta tai törmää esteeseen.
Kokemuksessa on paljon oppimista ja AHA-elämyksiä, kun kokoat crabin ja seuraat sen liikkeitä. Se suorittaa lähes akrobaattisia temppuja…
Lapsesi löytää varmasti også tavan laajentaa leikkiä ja luoda ratoja crabille, joita sen täytyy kulkea – tai mitä jos kartoitat sen reitit työpöydällä tai lattialla?
Luovuus ja ymmärrys mekaanisista periaatteista ovat vain joitain taidoista, joita lapsesi saa stimuloituna leikin aikana.
Muista pitää 3 stk AAA-paristoa valmiina, kun kokoat crabin – niitä ei nimittäin ole pakkauksessa.
Leikki lujittaa tärkeitä taitoja, jotka ovat merkittäviä lapsesi hyvinvoinnille ja kyvylle oppia:
- Kasvattaa lapsesi sanavarastoa, kun on jokin teema tai aihe, josta voitte jutella leikin aikana.
- Vahvistaa lapsesi loogista ajattelua.
- Havainnointikyky vahvistuu
Suositusikä on 8 vuotta.
Tiede ei ole enää vain jotain pölyistä, jonka parissa aikuiset touhuavat kaukaisissa toimistoissa tai laboratorioissa. STEM-tyyliset lelut (Science, Technology, Engineering & Math) ovat osoitus tästä. Luonnontieteiden, teknologian, tekniikan ja matematiikan väliset rajat kumoutuvat ja lapsesi oppii uutta leikkien ja kokeillen.
Tunnetko jo STEM-termin?
Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.Tuotenumero | 1007-4M-03357 |
---|---|
Tuotemerkit | 4M |
Ikä | 8 vuotta, 9 vuotta, 10 vuotta, 11 vuotta |
Soveltuu luokkiin | Ammatillinen osaaminen, Looginen ajattelu, Havainnointi |
Kehitysalueet | Yritteliäisyys, Ammatillinen osaaminen, Koordinaatio, Luovuus, Looginen päättely, Uteliaisuus, Havainnointi, Reflektointi, Syy- / Seuraussuhteet |
Materiaali | Muovi |
Ohjeet / Pelisäännöt | Tanska, Englanti |
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä | Ei sisällä paristoja, Vaatii ruuvimeisselin |
Login and Registration Form