Tiedote My Hood 145 mm -potkulaudasta

Olemme sinuun yhteydessä, sillä olet ostanut verkkokaupastamme My Hood 145 mm potkulaudan, jossa saattaa olla valmistusvirhe.

Joulukuussa 2022 Tanskan kuluttajaviraston lehti TÆNK on julkaissut artikkelin, jossa oli testissä 12 eri potkulautaa.

Testissä havaittiin, että kyseisen My Hood -potkulaudan kahvoista on löydetty kloorattuja parafiineja (SCCP).

Mitattu arvo ylittää sallitun rajan.

Tämä koskee My Hood 145 mm -potkulautoja, joiden tuote-erän numero on 09/21.

Mitä sinun tulee nyt tehdä?

Pyydämme sinua tarkistamaan, jos meiltä ostamasi potkulauta on virheellinen. Saat tiedon tarkistamalla potkulaudan alapuolella olevan eränumeron.

Jos eränumero on 09/21 (katso alla oleva kuva), on potkulauta virheellinen ja suosittelemme kahvojen vaihtamista.

Tuotteen toimittaja haluaa lähettää sinulle uudet kahvat, kun otat heihin yhteyttä asiasta sähköpostilla osoitteeseen info@europlay.dk – ole ystävällinen ja kirjoita viesti englanniksi. Lähetä sähköpostissa kuva potkulaudassa olevasta tarrasta, tuotteen eränumero, nimesi, koko kotiosoitteesi sekä puhelinnumerosi. Näin he toimittavat uudet kahvat sekä yksinkertaiset vaihto-ohjeet. Tästä ei koidu sinulle mitään kuluja.

Jos potkulaudassa on jokin toinen eränumero, ei tuotteessa ole yllä mainittua virhettä ja lapsesi voi rauhassa jatkaa potkulaudan käyttöä.

Me Leluakatemiassa päätimme kantaa vastuun ja kirjoittaa kaikille asiakkaillemme, jotka ovat ostaneet potkulaudan sinä aikana, kun tuon kyseisen tuotannon potkulaudat ovat olleet meillä myynnissä. Otamme myös yhteyttä asiakkaisiin, jotka eivät ole ostaneet tämän tuote-erän potkulautaa, jotta he ovat tietoisia asiasta, jos vastaavat testit tulevat ilmi muista valikoimamme tuotteista.

My Hood on tunnettu tuotemerkki, jonka kanssa olemme aina tehneet yhteistyötä todella mielellämme. Tuotteet käyvät läpi monia testejä ja niiden turvallisuudesta ja valmistusaineista ollaan erittäin tarkkoja. Tästä syystä otamme yhteyttä kaikkiin asiakkaisiin (emme ainoastaan niihin muutamaan, ketä asia koskee), jotta kaikki asiakkaamme voivat luottaa sekä meihin että My Hoodin tuotteisiin.

Haluamme vielä kertaalleen korostaa, että kyseessä oleva virhe on ainoastaan yhden tuote-erän potkulautojen yhdessä osassa (eli kahvassa). My Hood reagoi nopeasti kuullessaan virheestä ja vastasi välittömästi tarkistamalla varastonsa ja tutkimalla, voisiko virhe vaikuttaa aikaisempiin tai myöhempään tuotantoon. He takaavat, ettei näin ole, koska he ovat selvästi tunnistaneet vian ja voivat jäljittää sen suoraan yhden kahva erän toimitukseen.

Jos sinulla on kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Voit halutessasi lukea alkuperäisen tanskankielisen TÆNKin artikkelin täältä:

Lähetä sähköpostit osoitteeseen: hei@leluakatemia.fi