Koodaa taianomainen eläinystävä - Lohikäärme

79,50 €
Varastossa – Toimitus 3-5 arkipäivää.
Tuotenumero
21-LER3104
Ilmainen toimitus yli 99€ tilauksiin | Trustpilot arvostelu 4,5/5 tähteä

Lapsesi oppii koodaamaan ja ohjelmoimaan lohikäärmeen liikkeitä, saaden sen tekemään niin kuin hän pyytää.

Dragon Blazer voi oppia yhteensä 12 erilaista temppua lapsesi kanssa.

Lue lisää
Soveltuvuus:
  • Oppiminen
  • Luovuus
  • Oppimisvalmiudet
  • 0 kk
  • 3 kk
  • 6 kk
  • 9 kk
  • 1 vuotta
  • 18 kk
  • 2 vuotta
  • 2,5 vuotta
  • 3 vuotta
  • 4 vuotta
  • 5 vuotta
  • 6 vuotta
  • 7 vuotta
  • 8 vuotta
  • 9 vuotta
  • 10 vuotta
  • 11+ vuotta
  • Seniori
Mikä tekee tästä tuotteesta erityisen

Tässä on Blazer - maailman hauskin lohikäärmeystävä.

Lohikäärmeen ja lisävarusteiden avulla lapsesi voi oppia koodaamaan ja ohjelmoimaan lohikäärmeen liikkeitä, ja saada sen tekemään asioita lapsesi pyynnöstä.

Hieno taikakirja sisältää paljon taianomaisia seikkailuja Blazer-lohikäärmeelle. Lapsesi voi asettaa taikasauvan "loitsutilaan" ja käyttää loitsua, joka saa Blazerin loistamaan, tanssimaan, taistelemaan hirviöitä vastaan tai seuraamaan palloa, jota liikutatte.

Blazer voi oppia yhteensä 12 erilaista temppua lapsesi kanssa.

Interaktiivinen ja leikkisä tapa oppia ns. ajattelemaan eteenpäin, aivan kuten sovelluksia ja tietokoneohjelmia koodattaessa.

Lapsesi voi ohjelmoida Blazerin liikkumaan eri sarjoissa "Code-tilassa" tai koodata omat haasteensa Blazerille monien hienojen 22-osaisen leikkisarjan esineiden avulla.

Lohikäärme ja taikasauva käyttävät yhteensä 5 AAA-paristoa, jotka eivät sisälly toimitukseen.

Tunnetko jo STEM-termin?

Ja oletko kiinnostunut tietämään, miksi lapset oppivat paremmin, kun he työskentelevät useamman aihealueen kanssa yhtä aikaa? Lue lisää ja saat tietää, mitä STEM, STEAM ja STREAM tarkoittavat. Klikkaa tästä.
Lisätietoja
Tuotenumero 21-LER3104
Tuotemerkit Learning Resources
Ikä 4 vuotta, 5 vuotta, 6 vuotta, 7 vuotta
Soveltuu luokkiin Oppiminen, Luovuus, Oppimisvalmiudet
Kehitysalueet Mielikuvitus, Oppiminen, Keskittyminen, Koordinaatio, Luovuus, Oppimisvalmiudet, Uteliaisuus, Havainnointi, Reflektointi, Syy- / Seuraussuhteet
Materiaali Muovi
Puhdistaminen Käsinpesu
Ohjeet / Pelisäännöt Englanti, Ranska, Espanja, Saksa
Vie mukanasi luokkahuoneeseen
Vaatii/Sisältää/Ei sisällä Ei sisällä paristoja